M-am intors .. 2013

hello,world,text-9d80b4f4d9d43af0b9744f76fcae2589_h

Dupa o pauza de cativa ani, am decis sa revin sa scriu pe acest blog.. Pana una alta, la multi ani 2013!

Cred ca ultima data cand am scris era 2009.. 🙂 Daca acum cativa ani spuneam ca am facut o pauza ca eram prinsa cu bacul, acum spun ca am facut pauza si am absolvit si facultatea intre timp.. 😛 Sper ca si voi ati reusit sa faceti ceea ce v-ati propus .

DSC_9541

Nu vreau sa renunt sa-mi scriu gandurile, ideile, tampeniile si noutatile . O sa revin in curand cu o postare propriu zisa. Si voi incerca sa ma si tin de blog , in timpul liber. Pana atunci, o saptamana minunata !

Lasă un răspuns

