Pentru bunicu`

Toti vor sa ajunga in rai, dar nimeni nu vrea sa moara.

alonebwblackwhiteblackandwhiteblackwhitebw-a59ce7a986f348494dcc1a03a75dfb0a_h

S`a facut un an  de cand ai murit,chiar azi de Sfintele Pasti..

Tu ai plecat, noi am ramas aici..

Am nevoie de tn , de acolo de sus,sa ma veghezi si sa ma aperi de tot ce e rau ,ce m-ar putea rani si sa te bucuri o data cu mine cand mi se intampla ceva frumos, cand rad, cand sunt fericita.

Da`mi curaj sa ma apar ..sa nu ma invinga nimeni..

Daca ma vezi la pamant ,da`mi putere sa ma ridic .. Tu ai trecut peste toate cu capul sus .

Daca ma vezi ca plang.,sterge`mi lacrimile.Tu tot timpu ai fst spiritul petrecerilor, tot timpul cu zambetul pe buze .

Nu te-am uitat ,si n-o sa o fac niciodata .

Stiu ca toti vom muri odata , ca nu vom scapa de acest final pas ,dar poate pentru ca n-a mai murit nimeni apropiat, nu stiam cum e .Si mi-a fost si imi e greu ,sa-mi vina in cap amintiri, si sa stiu ca doar cu ele am ramas . Ca tu nu mai esti printre noi .Am avut un an greu ,si o sa am in continuare  o viata plina de surprize, placute si neplacute .

Dar am incredere ca tu-mi esti alaturi si ma vei ajuta sa fac ceea ce trebuie .


Incearca viata s-o traiesti asa cum este data .Caci totul se repeta,dar viata niciodata !

5

Lasă un răspuns

