Inefabil – part 1-

Parca ieri m-am cunoscut cu el.Dadeam nas in nas..fiecare cu treaba lui..dar acelasi drum..Destinul..Mi-amintesc si cum eram la inceput.. Ce fericita eram .

O zi frumoasă de vară..Liniste..Se auzeau doar valurile care se loveau usor..Totusi, parcă cerul vroia să zica ceva…Ma plimbam pe plaja,admiram peisajul ;era atat de bine .. departe de toti – vroiam sa fiu singura .

ca9057dc7b845161bfdad3a37092d2b21

Se faceau 2 ani de cand ai mei se despartisera –nimic nu mai era la fel. De tata numai stiu mai nimic, ma suna la cateva luni sa ma intrebe daca am nevoie de ceva ,dar atat..Iar mama, nu mai e ca inainte .S-a schimbat mult de cand s-a recasatorit. Toata ziua ne certam . Asa ca am inceput sa evit sa mai vorbim.

La ceva timp observ ca un sunt singura care stie de acest loc.Vad pe cineva care se tot apropie de mine..Cine e ?

De ce vine spre mine?

Privirile noastre se intalnesc.Ii zambesc , si-mi raspunde si el discret ..

Tot soarele,căldura înăbuşitoare,starea proasta..totul parcă a dispărut..

Cine era ?

A fost dragoste la prima vedere.


Era un tanar…care se plimba cu un catel..El era in vacanta cu parintii sai,si era ultima zi care avea sa o petreaca la mare. Incet incet,vorbind,am inceput sa il simpatizez,si el la fel;simteam k e altfel;mi se parea ca il cunosc de o viata si ca pot avea incredere in el.

Ne-am povestit vietile..Desi parea puternic,avea o latura sensibila .M-a intristat povestea lui..era orfan ..

-De fiecare data cand ma intreb ce vreau sa se intample nu am sa stiu sa iti raspund; de fapt nu am sa stiu sa raspund nimanui.Iti pot spune ca imi place sa fiu iubit, imi place sa ma simt protejat, sa ma simt important.N-o sa ma schimb niciodata .Eu nu ofer mai  nimic in schimb, nu ma simt dator in fata nimanui… dar poate ca trebuie sa ma simt in fata ta.

Dar de ce intotdeauna ce e frumos dispare?

La un moment dar..cand totul parca era mai frumos..

-Eu ..trebuie sa plec . poate ca va veni odata si acea zi in care o sa ne revedem.

Si am plecat in doua sensuri opuse…

Simteam fiori; era fericita ca am stat cu el..Totusi simteam ca n-am facut tot ce trebuia; mai vroiam sa fac ceva.Am luat-o la fuga spre el ..Si l-am strigat sa se opreasca .

-Am uitat ceva.

-Ce?

-Asta .

Dar nu i-am zis nimic.Am sarit de gatul lui si l-am sarutat .A fost perfect .Si-acum imi amintesc acel sarut . Toata tristetea care am avut-o in suflet,era inlocuita de fericire,de fluturii in stomac pe care-i aveam in momentele alea..

Da, ma indragostisem ..Insa era o dragoste imposibila…

El era un necunoscut ,si asta eram si eu pentru el .

2632183160_cb8a30fdeb

Oare ce urma sa fie ?

-Nu mai zice nimic.Acum pleaca, si nu mai privi in urma.

Si l-am lasat sa plece..Insa n-a putut sa se abtina.S-a intors .A privit in urma..

Nu trebuia sa se intoarca..Asta insemna ca nu s-a terminat aici,ca o sa mai fie ceva,candva ,tot noi .Poate doar schimbati . Sau nu .

Acum stiu de ce era asa frumos azi . Pentru ca de azi mi s-a schimbat viata .

Au trecut ani de atunci..Stiu ca acum urmeaza sa zici cum ai rezistat ..bla bla..dar poate iti raspund simplu: iubire? Ce crezi ? E un raspuns bun..? Eu il astept .

adorote_by_complejo

VA URMA

Lasă un răspuns

